هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
canavaro
عضو برونزى

ذكر عدد الرسائل : 184

أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه Empty
مُساهمةموضوع: أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه   أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه Emptyالأحد مارس 16, 2008 9:51 am

ايوه انا اللى انتشلتك و انقذتك من العنوسه ... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

مش فاكره سنك كان كام و قت ما عبرتك و حنيت عليكى .. أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

و قولت يا واد يلا تاخد فيها ثواب .... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

و انطسيت فى نظرى و عقلى و قولت ارتبط بيكى ..... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

كان يوم اغبر لما فكرت ارتبط بيكى ... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

يا ريتنى سمعت كلام امى و اتجوزت بنت خالتى ... اهى كانت حلوة و صغيرة و بنت خالتى و من لحمى و دمى .... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

فاكره لما ابوكى استخصر يجيبلك غسالة فول اوتوماتيك و راح جابلنا غسالة اطفال أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

انا اللى غلطان اللى اتجوزت واحده نسبها ما يشرفش .. و اخوها صبى ميكانيكى أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

جاتك الهم و الغم ..أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

.................................................. ....

و على الجانب الآخر :

ايوه انا اللى انتشلتك و انقذتك من العنوسة .... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

فاكر لما اخدتك كان عندك كام سنة ... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy
دانتا كنت اد ابويا يا راجل ... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

انا اللى اخدتك و نضفتك بعد ما كان ملموم عليك الدبان و مكانش حد معبرك ... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

بالذمة ده شكل حد يبصله ... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

يا ريتنى سمعت كلام امى و اتجوزت ابن خالتى ... اهو كان مسافر للخليج و كان هايهننى .. يعنى مال و كمان نسب ... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

فاكر لما استخصرت فيا طقم الانتريه ابو 17 الف و جبتلى المعفن ابو 4 تلاف ...أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

فاكر لما كنت ايحة و مش لاقى اللضا .. ووقفت جنبك لغاية ما بقى ليك قيمة ... أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

فاكر يا معفن لما استخصرت فيا عيار 24 و جبتلى عيار 18 أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه 11azy

جاتك مصيبة تاخدك و ابقى أرملة أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه Whistling
ابو العربى
:::: المدير العام ::::
:::: المدير العام ::::
ابو العربى

ذكر عدد الرسائل : 799
العمل/الترفيه : كوول يا مان

مُساهمةموضوع: رد: أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه   أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه Emptyالأحد مارس 16, 2008 9:59 am

كلامك جامد اوى
omarkarram
عضو ذهبى
omarkarram

ذكر عدد الرسائل : 809

مُساهمةموضوع: رد: أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه   أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه Emptyالخميس أبريل 10, 2008 5:33 pm

شكراااااااا

أنا اللى انتشلتك و أنقذتك من العنوسه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-